En av en av de äldsta bloggare i Sverige är Pernilla Wahlgren. Hennes välkända släkt och barn fortsätter intressera det svenska folket och det är inget under. Hon har medverkat på teven sedan hon var 7 år gammal och hon har skapat ett välkänt namn och varumärke.

Om du är som jag älskar du att läsa bloggar. Men det finns så många att det kan vara svårt att hänga med. Ibland kan det kännas som att spela på stryktipset där bara slumpen avgöra om det blir vinst eller inte.

Det är där bloggrecensioner kommer in i bilden. En blogggranskning är ett utmärkt sätt att få en överblick över vad en blogg har att erbjuda och avgöra om den är värd din tid.  Oavsett vilka intressen du har hittar du säkert en svensk blogg som passar dig. Så varför inte ta en titt och se vad all uppståndelse handlar om? Du kanske hittar din nya favoritblogg!

Det händer mycket i Pernillas värld

Här kommer en recension, och denna gång är det Pernilla Wahlgren blogg. Hon är en välkänd svensk bloggare som fokuserar främst på mode och skönhet, och hennes blogg är full av fantastiska bilder på hennes smink och outfits. Hon var bland de första som började blogga i Sverige. Hon har nyligen informerat att hon lägger ner hennes bloggande eftersom enligt henne har den digitala världen förändrats. Men hennes arkiv kommer finnas kvar, och det är mer än värt att kolla och hämta inspiration ifrån!

Pernilla är även känd för sitt arbete som tv-programledare, skådespelerska och sångerska. Hon har släppt flera album och singlar sedan 1980-talet. Förutom sitt arbete inom film och musik har Wahlgren också varit verksam som programledare och producent i svensk tv. Hon är för närvarande värd för sitt eget program Pernilla Wahlgrens värld. Hon har medverkat i många filmer och tv-serier, till exempel på Ingmar Bergmans Fanny & Alexander!

Hon är aktuell med hennes podcast Wahlgren & Wistam samt tv-serien Wahlgren värld. Pernilla har en stor följarskara på sociala medier, och hon är ofta omnämnd i svenska tidningar och magasin. Hennes släkt är välkänd på nöjesbranschen och hennes familj är bland de mest kända familjer i Sverige med sonen Benjamin Ingrosso, som är en artist, musikproducent och låtskrivare samt dottern Bianca Ingrosso, som är en mediapersonliget, influencer, entreprenör och videobloggare.

Pernilla Wahlgren blogg bjuder på mycket

Jag hade nyligen nöjet att läsa Pernilla Wahlgren blogg, och jag måste säga att jag blev mycket imponerad! Pernilla Wahlgrens blogg är en av de mest populära i Sverige. Innehållet är varierat, med inlägg om allt från mode och skönhet till livsstil och resor, fylld med bilder. Hennes texter är engagerande och tankeväckande, och hon har verkligen en förmåga att dela med sig av sina insikter på ett sätt som är både relaterbart och insiktsfullt. En av de saker som gör Pernillas blogg så framgångsrik är hennes förmåga att skapa kontakt med sina läsare. Hon skriver på ett jordnära sätt som gör det lätt för läsarna att känna att de är en del av hennes liv. En annan styrka är hennes användning av foton och videor, som bidrar till att ge liv åt hennes berättelser.

Hon har bloggat väldigt länge och hennes blogg täcker ett brett spektrum av ämnen. Man får en smygtitt bakom scenen, mingel, fest och mycket snittar.

Pernilla är känd för sin unika stil och sin förmåga att blanda avancerade designplagg med mer prisvärda plagg. Hon är också känd för sin kärlek till resor och hennes blogg innehåller ofta bilder och berättelser från hennes resor runt om i världen.

Om du letar efter en svensk bloggare att följa, se till att kolla in Pernilla Wahlgren blogg!